Erika

Sa incercam sa salvam o viata

Posted on: noiembrie 7, 2008

Boala oricarui om starneste durere. Printre cei apropiati si cunoscuti. Insa nimic pe lume nu este mai cumplit decat sa vezi un copil pe un pat de spital. Si nu vor putea fi inventate niciodata cuvinte in vocabular pentru a fi descrisa real starea unui parinte nevoit sa-si vegheze pruncul suferind…

pb2106041


JOSIAN ERIKA ELENY

Diagnostic: LEUCEMIE LIMFOBLASTICA ACUTA
Varsta: 2 ani implineste pe 3 decembrie

In urma diagnosticului pus si in urma discutiilor cu medicul curant am aflat ca aceasta boala are 80% sanse de vindecare urmand un tratament cu citostatice timp de 3 – 4 ani.
Insa, in orice moment pot interveni complicatii, deoarece aceasta boala afecteaza si alte organe, cum ar fi ficatul, splina. O metoda mai sigura si mai rapida poate fi transplantul de maduva, care din pacate nu se poate face la noi in tara si necesita costuri foarte mari ( in jur de 150.000 EUR, depinde de clinica)
Nu vrem sa riscam si speram ca vom face cat mai repede posibil rost de aceasta suma pentru a putea face transplantul.
Pentru cei care vor sa ofere o speranta acestui copil, acestea sunt conturile unde pot fi donati banii:

JOSIAN WIPPER

RON: RO50BRDE410SV20042894100
EUR: RO10BRDE410SV20043694100
USD: RO06BRED410SV20043774100

fisa-medicala-modificat2






19 răspunsuri to "Sa incercam sa salvam o viata"

paula, nu iti pierde speranta, fiti puternici, copilul vostru se va vindeca. aveti incredere in dumnezeu si fiti optimisti. luptati pt fetita voasta, nu va dati batuti.

chiar nu se poate descrie in cuvinte durerea provocata de boala propriului copil. am trecut prin saptamani de cosmar doar din cauza unor diagnostice gresite, dar nu stiu cum as fi rezistat daca ele ar fi fost reale.

Sper din suflet ca soarele sa rasara din nou in inimile si sufletele voastre!

Sanatate!

[…] incercam sa salvam o viata Posted on noiembrie 13, 2008 by Amy Sa incercam sa salvam o viata. Erika este numele fetitei de nici doi anisori care are mare nevoie de sprijinul […]

E greu prin ce treceti dar sa nu va pirdeti speranta in dumnezeu.Doresc ca Erika sa se faca bine si inimile voastre sa fie iarasi pline de bucurie . luptati pentru acest ingeras ERIKA.

Buna Ziua!
Nu vreau sa ma gandesc la suferinta parintilor, le am si eu pe ale mele, dar asa ceva… refuz sa imi imaginez.
Link-ul din nume este cu galeria mea foto. Daca se va organiza ceva, puteti sa va folositi si de pozele mele. Trimiteti-mi mail si va dau pozele la dimensiunea maxima pe care o am. Sper sa va pot ajuta cu ceva.
Mult succes si multa sanatate!

O sa duc si eu o lucrare de gravura luni. Pana atunci postez si eu la mine pe blog

buna, nu va pierdeti speranta , sunt alaturi de voi si sunt convinsa ca totul va fi bine , voi incerca sa fac rost de bani aici si sa vi trimit, vorbim la telefon .fiti tari erika o sa fie bine. va pup .

buna,sunt alaturi de voi si voi face tot posibilul sa va ajut deja am lipit cest anut scos la imprimanta pu geamurile de la masina si la magazin.nu va pierdeti speranta.vorbim la tel.erika se va face bine.va pupam

Buna ziua.

Vreau sa va ajut. Va rog sa-mi trimiteti pe acesta adresa numarul dv. de telefon.

am notat contul …
am sa povestesc prietenilor cu suflet … ce ingeras dulce esti … si cata nevoie ai acum … de OAMENI !!
multi oameni buni … vor aduna multi bani …

Incredere … dragi parinti …
Sa auzim de bine !

La ce agentie BRD sunt deschise conturile? Trebuie trecut ceva anume la „explicatii” pe ordinul de plata?

[…] trecute am aflat de Erika. E un copil care simte ca un lucru rau i se întâmplă dar care nu renunţă la bucuria de a trai. […]

„Desenam pentru Erika”- video la Anaid

Diana Dochia spune mai multe despre proiect. Artistii Alexandru Radvan si Dan Piersinaru vorbesc despre artistii implicati in proiect.

Salut!

Vineri 21 nov, adica maine voi posta pe blog [www.sssfinxxx.blogspot.com] linkuri catre editia „Desenam pentru Erika” la „Clipa de arta” de pe sensotv.ro.
In calitate de producator al emisiunii promovez pe aceasta cale pe langa postarile anterioare acest proiect. Ca artist, chem pe altii sa doneze o lucrare. Ca om [de cateva zile si ca blogger] ma implic cat pot de mult.
Am trimis acest anunt celor care au publicat bloguri pentru Erika.

TOate cele bune,
Andrei Pavel

[…] pentru care artiştii români au început lupta se numeşte Erika Eleny Josian şi în curând va împlini 2 anişori. Pe 1 noiembrie 2008 a fost diagnosticată cu leucemie […]

datele contului sunt valabile si pentru transfer din strainatate?

da, sunt valabile si pentru un transfer din strainatate.

SWIFT BIC: BRDEROBU

e o fetita super frumix..am si eu o surioara micutza si imi este mila de ea si cand raceste…
imi pare rau ca trebuie sa treceti prin asta..
dumnezeu cateodata este nedrept:(
stau si ma intreb de ce un copil nevinovat?! si de ce nu un criminal..in fine..
succes pe viitor

ube` erika

Dumnezeu sa vindece fetita,iar noi sa ne aratam dragostea,cu micile noastre donatii.
Uniti,vom birui.
Sa nu uitam ca oricind putem urma noi in locul ei.
Asadar sa actionam ca si cum ar fi propria NOASTRA FETITA.
La multi ani,Erika!
Ma rog sa traiesc sa te vad si pe tine mireasa,intr-o zi binecuvintata.
Totul este posibil celui care,cu smerenie,crede.

Bonjour vous comment trouvez-vous de mon nouveau blog sur l’immobilier?

Lasă un comentariu